Frica, o arma de pe pante, îndreptându-se spre un glob de cristal

-Heat alb-fierbinte acum Praga, casa ei și, de asemenea inel în care Sarka Strachová luna trecuta, sa luptat să se usuce (în afară de formare de înot) de formare. „A fost dureros, am suferit, dar m-am bucurat“, a spus ea schior.

Sfârșitul o vară de muncă asiduă pentru a contesta anunțat pentru pasagerii de la aeroport la celălalt capăt al lumii. După o călătorie de 20 de ore prin Roma și Buenos Aires la Ushuaia alpin numărul ceh unul a început a doua etapă de formare.

Snow White, dar deja strălucitoare în nume doar acum Tierra del Fuego, în cazul în care slalomářka Cehă după un sfert de abstinență de schi în frunte. – Aștept cu nerăbdare, spuse Strach. Conform tuturor testelor fizice, care sunt acum în curs cred că iarna viitoare ar putea fi din nou mai bine decât ultimul, în care trei au stat pe podium cupa.. Și că ar putea lupta în cele din urmă constantă un mic glob de cristal

tonă sarcină utilă poartă cu el </h3 >

premiul pentru câștigătorii fiecărei discipline de cupă a vorbit în mod repetat, de multe ori ei și a scăpat.Poate în acest an? „Mă simt un pic mai bine din nou“, a spus de 30 de ani, cal de curse și nu suna ca un clișeu.

Acest bronz timp slalomářka martie Cupa Mondială din Beaver Creek evita inflamația cronică a vezicii urinare, este senin, liniștit și puternic. „Cine vrea glob trebuie să se unească toți factorii:. Material excelent, cap puternic, tehnica și fitness“

În tona de marfă care transporta Strachová târât în ​​Argentina a fost de 12 perechi de schiuri slalom, dintre care unul va fi alege câștigătorii, și, de asemenea, trei perechi de Přeskače. „una în care am concurat anul trecut si doua altele noi. Eu cred că materialul este din nou mai bine decât sezonul trecut, și chiar și atunci a fost grozav! „

Psyche?Treisprezece sezoane la cel mai înalt nivel, la medalii olimpice și patru mondial, de asemenea, o perioadă dificilă personală, este, probabil, cel mai puternic argument cal de curse condimentată. „Capul meu este puternică, stabilă, iar după sezonul trecut încrederea mea înapoi“, a declarat a patra slalomářka sezonul trecut.

Tehnica ei de multe ori în ultimii ani, sub diferite antrenori modificate, este strâns legată de starea si dupa aproape un eveniment tragic acum trei ani, când medicii i-au salvat în ultimul moment și au înlăturat tumora pe creier, revin la nivelul necesar. “Am avut cele mai mari rezerve în starea mea”, a dat din cap. „Acolo am fost în vara a făcut cea mai mare bucată de muncă.“

Pe bicicleta și maratonkách, în sala de sport, în cazul în care pentru anumite intervale mai mari rozhýbávala solduri si genunchi.

Ce modalitate mai bună de a lovi porțile

a – surpriza de schi, surpriză -, de asemenea, un poligon de tragere. “Distracție!”, A spus Strachova cu o nouă experiență. „Dacă acum mai bine pentru a lovi poarta, eu o pot face din nou“, a spus

Thomas Jansky, care în acest an a preluat formarea slalomářky de fitness Cehă, generalii o dată poruncit. Mergem la Koln.În zona de fotografiere. Schiorul în mână le-a împins pe Glock, apoi arma laser, ultima fiind istorică, de la primul război mondial. Și aproximativ șapte încercări de a lovi ținte-ochi.

„Femeile se spune să fie mai bine decât bărbații la început, dar apoi am început să se gândească mai mult și pentru a urmări și a zburat totul în jur“, a spus ea Strachová. “Interesant, a doua zi a fost rănit de mușchi complet diferit, pentru că unele arme nu au fost deloc ușoare. Și am auzit întreaga după-amiază când ma sunat în urechi. În ciuda căștilor, a fost o lovitură groaznică. “Uneori, pe profilul ei pe Facebook, ea a pus-o pe ea sub care a adăugat:” Unul dintre birourile mele de vară. Fotografia din spatele ei era “hardware”: gantere, mașini de fitness, covorașe.Strachová după o muncă de patru luni din nou mai puternic, mai dinamic, chiar și în ceea ce înotător înverșunat traversează deja întreaga crawl piscină.

„Am ridica mai mult în greutate, mai ales toți parametrii s-au îmbunătățit“, a spus ea. “Dar nu mă ocup de topuri și grafice, principalul lucru este cum mă simt acum și cum să simt întregul sezon. Și acum știu că este mai bine decât anul trecut. ”

 

Leave a comment